Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka
Marketing
Daňoví poradci *připravujeme*
Individuální nastavení
Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka" a „Dětská chuťovka“ pomáhá spotřebitelům objevit chutné české potraviny.
Výrobcům naopak pomáhá proniknout s výrobky, které splňují vysoké chuťové parametry, do povědomí spotřebitelů.
Hledáte kvalitní a chutné potraviny českých výrobců? Tady jste je našli.
Zásadním způsobem zvyšuje efektivitu práce při marketingu. Mocným nástrojem je zejména práce nad skupinami zákazníků, vybranými podle volitelných kritérií.
Základem je databáze zákazníků. Strukturu údajů je možné uživatelsky nastavit podle potřeb každého individuálního uživatele.
MarkAs
to je Váš marketingový pomocník.
Zajišťujete daňové poradenství pro své klienty? Daňový kalendář obsahuje každý rok desítky termínů pro výkazy a hlášení.
MarkAs Vám může velmi ulehčit práci. Výběr klientů, kterých se daný termín týká, a jejich obeslání formou mailingu je otázka okamžiku.
MarkAs
Vám
usnadní
práci.
MarkAs s kompletní databází českých škol zásadním způsobem zvyšuje efektivitu práce při komunikaci se školskými zařízeními.
Umožňuje pracovat s přesně definovanými skupinami škol pomocí uživatelsky definovaných výběrů. Obsahuje databázi kontaktů.
MarkAs je Váš
kompas ve světě
českého školství.
MarkAs je užitečný pro každého, kdo při své činnosti potřebuje komunikovat s větším množstvím (potenciálních) zákazníků nebo obchodních partnerů.
Databázi je možné snadno upravit pro specifické skupiny zákazníků. Uživatel má možnost úpravy parametrů pro své specifické potřeby a preference.
MarkAs je Váš
efektivní nástroj
pro komunikaci
s klienty.
MarkAs je užitečný pro každého, kdo potřebuje komunikovat s větším množstvím zákazníků nebo obchodních partnerů.
Zásadním způsobem zvyšuje efektivitu práce. Umožňuje pracovat s přesně definovanými skupinami zákazníků.
MarkAs je vhodný zejména pro činnosti charakteristické opakovanou komunikací s velkým množstvím osob.
Umožňuje velmi dobře zachytit historii kontaktu. Zapůsobte dojmem „angažovaného osobního zájmu“.
Vývoj vztahu s klientem prochází řadou stádií od vyhledání potenciálních zákazníků až po realizaci obchodu.
Extrémní důraz je kladen na jednoduchost ovládání, MarkAs je možné začít užívat prakticky od první chvíle.
Úspěšní prodejci se vyznačují tím, že veškeré činnosti dokáží realizovat efektivně a systematicky.
Databázi je možné snadno upravit pro specifické skupiny zákazníků dle individuálních potřeb a preferencí.